TRX Suspension Straps

onsdag den 4. december 2013

En Crappie Rapport fra syd for Chicago

Jeg har modtaget et par fiskeri rapporter fra det sydlige og centrale Illinois. Synes lige Crappies er navnet på spillet. Tjek dem ud ... og photos.From Ron DaRosa ... Nå 65 grader den 1. december betyder kun én ting , at dælen med ænderne hello crappie ! Jagt er blevet meget langsom med varme temps og en fuldmåne til at starte. Et stort antal ænder har brugt vores område, men på nite duriang månen. Snarere end sittin i pit og få gale på em, besluttede vi at få selv med crappie . Kevin og jeg renset 55 smukke plader af Krabbe i går . Den bid var konstant hele dagen, som vi fiskede fra 09:30 indtil næsten mørkt . Strattman sluttede sjov middag og fanget 10 eller 15 også . Syd snor omkring 15 mph var managable da vi fiskede sæt på den sydlige halvdel af søen. Vand temps var lige ved 49 grader, og er sikker på, er 50 nu. Alle fisk blev fanget på jigs lodret præsenteret med ingen bobber i 10 til 12 meter vand. Pink syntes at være farven af dagen. For de nye til crappie spil som jeg er, foreslår jeg kraftigt at modstå fristelsen til at bruge dværge . Når du lærer " jig ting " du kan altid bruge en elritse , men tvivler på du nogensinde vil have til . Ron DaRosa - www.RD Outdoors.comFrom Steve WelshWe stadig gør meget godt på crappie . De er begyndt at flytte til dybt vand, da vores vand temps har kastet rundt i sidste uge 40-47 . Når de alle kommer i dybt vand de vil bundt op, og dette er det bedste tidspunkt at gå efter dem . Du finder en dyb største sø ned træ på en flod kanal , der stadig har det meste af det oprindelige filialer i de femten meters rækkevidde og dybere du vil ramme moderen belastning. Jeg har været koncentreret om kanal banker hele sidste uge fra Findley Bridge til Opossum Creek og fiskeri overalt 11-15 meter linje over dybere vand og vertikal jigging min 1/4oz . Deep Ledge Jigs enten hvidt eller chartreuse med en Midsouth 102 hvid gnistre rør og fylde det med Powerbait Crappie Nibbles bruger min agn pumpe. Jeg tror nibbles eller sukker bider som vi kalder dem virkelig hjælper . Jeg forsøger at holde os i noget vind dette hjælper os til at svæve over toppen af ​​uhyggelige fisk i meget klart vand. Det lille hint er meget important.I er stadig ude de fleste hver dag da vejret ikke har været til dårlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar